קורס אוטומציה #C עם ליווי צמוד שלי.
עוזר לך להכנס ולעבוד בפועל באוטומציה.

קורס אוטומציה C# פרקטי, בקבוצות קטנות עם ליווי אישי וצמוד שלי, תצטרף עכשיו אם אתה גם רוצה להתקדם לאוטומציה

החכמה בבחירת מקום הלימודים שלך לקורס אוטומציה, וזה לא משנה אם זה קורס אוטומציה C# או קורס אוטומציה בשפות אחרות היא לבחור מקום לימודים שבסוף התהליך אתה תגיע למקום שאתה רוצה להיות בו, ואם ניהיה אמיתיים, אז בפועל אתה בטח רוצה לעבוד באוטומציה. נכון?
עכשיו, אתה יכול ללמוד במקומות אחרים וללמוד בקורסים רגילים כמו שמלמדים בכל המקומות או שאתה יכול לעשות זאת עם סיכויי הצלחה הרבה יותר גבוהים אם תלמד בקורס אוטומציה C# – עם 5 כוכבים.

בקורס אצלי אתה לומד איתי באופן אישי, יש לי 15 שנות ניסיון בכתיבת קוד בC# , וכך אתה לומד אצל מישהו שהוא מנטור ומוביל בתחום, שיודע איך לעשות זאת באופן מוכח עם עשרות תלמידים.
ברגע שהצטרפת אליי לקורס אתה מקבל ליווי מלא לכל שאלה שיש לך, אנחנו בונים יחד פרוייקט אמיתי ופרקטי ואנחנו מנפצים יחד כל מחסום שיש לך גם במהלך הקורס וגם לאחריו, כך ששום דבר לא יעצור אותך.
כי בינינו…מה זה שווה אם תעשה קורס אוטומציה C# ובסוף תזרוק הכל לפח ולא תעבוד באוטומציה?

החכמה שלך היא למצוא מקום שיודע איך לקחת אותך צעד אחרי צעד ולעזור לך להשיג את המטרות שלך.

וזה בדיוק מה שאני יודע לעשות הכי טוב, עשיתי זאת כבר עשרות פעמים, ועם אחוזי הצלחה הכי גבוהים שיש!!!

עכשיו זה לא משנה אם אתה עושה קורס אוטומציה C# אונליין או שאתה עושה קורס אוטומציה C# בצורה פרונטלית.
בכל דרך שתבחר אתה נכנס למסלול ההכשרה שלי שעוזר לך לעשות קפיצה מעולם הבדיקות הידניות אל תוך עולם האוטומציה וזאת בעזרת קורס אוטומציה C# יחודי וממוקד.

ברגע שהחלטת והצטרפת אליי, אתה מצטרף להמון תלמידים מרוצים
שכבר פרצו לתוך עולם האוטומציה וכבר עובדים בפועל באוטומציה ואתה יכול להיות עוד אחד מהם.

קורס אוטומציה C#

רוצה לעשות קורס אוטומציה C# ולהתקדם לאוטומציה?
הצטרף עכשיו לקורס אוטומציה C# (סי שארפ) אצלי ותצטרף למאות תלמידים מרוצים שלמדו אצלי ועובדים בפועל במשרות של בדיקות תוכנה ואוטומציה.
שים לב! התלמידים שאיתי בתמונה התחילו ללא ניסיון.
והיום? הם כולם עובדים במשרות של פיתוח אוטומציה.
וכמוהם יש עוד רבים נוספים, תוכל לראות פה עוד המון תלמידים שלי שעברו קורס אוטומציה אצלי כולל המלצות וחוות דעת על הקורס, על הליווי ועל רמת ההדרכה בקורס.
אבל הכי חשוב?
תקרא על התוצאות שהם השיגו בעזרת הליווי שלי.
אז אם אתה גם רוצה להקפיץ את הסיכויים שלך להצליח ולפרוץ לאוטומציה,
אז הגעת למקום הנכון!

מה אתה הולך לקבל ממני כחלק מקורס אוטומציה C#?

קבל שיטת לימוד ייחודית עם תוצאות מהירות והצלחה רבה יותר מכל מקום אחר

בעזרת שיטת הלימוד הייחודית שלי, אתה מגיע לתוצאות הרבה יותר טובות והרבה יותר מהר מכל מקום אחר. אצלי לא תמצא קריאה משעממת משקפים, אלא שיטת לימוד ממוקדת וייחודית שלא מלמדים במקומות אחרים, כך שתוך זמן קצר תוכל לבצע דברים שאחרים לא מבינים אפילו אחרי 2 קורסים במקום אחר.

ליווי צמוד מלא
עד ההמראה שלך

תחשוב … מה קורה אם אתה באמצע קורס אוטומציה C# ואתה צריך עזרה ב-10:00 בבוקר כי משהו לא עובד לך? ומה קורה אם אתה צריך עזרה ב-22:00 בלילה? אני היחידי בארץ שנותן לך תמיכה 24X7 כך שאתה לא נתקע אף פעם. רק ככה אתה יכול להצליח מהר! בכל מקום אחר, אין לך עזרה..לא במהלך הקורס ובטח שלא אחרי.

רוצה לקבל הכי הרבה ערך תמורת הכסף שלך?

ברגע שתרשם אתה תגלה שאתה מקבל הכי ערך תמורת ההשקעה שלך. עם 20 שנות ניסיון בניהול QA, תכנות ואוטומציה. אתה מרוויח מזה ואתה מקבל עזרה בכל תחום הקשור לבדיקות תוכנה. אז זה לא רק קורס אוטומציה C# אלא הרבה יותר מזה. כחלק מקורס אוטומציה, תקבל ידע ודברים נוספים בתחום בדיקות התוכנה, ליווי למציאת עבודה, ייעוץ וכיוון של הקריירה שלך ואוזן קשבת להרבה דברים נוספים. ככה אתה מתקדם הרבה יותר מהר מכל אחד אחר!

המסלול שלך להגיע לפסגה ולהתקדם

אצלי אתה יכול להיות בטוח שיש לך מסלול לבנייה של הקריירה שלך בתחום. שזה אומר? שברגע שהתחלת ללמוד אצלי יש לך מסלול בטוח לכל שלב בקריירה שלך, אתה מתחיל עם קורס אוטומציה לעבור מבדיקות ידניות לאוטומציה, ואז אתה יכול להמשיך ולהיות מקצוען עם אחד המסלולים שלנו בקורסים למתקדמים.

עזרה בכתיבת הפרוייקט הראשון שלך

אחת הבעיות הכי קשות שלך זה שאתה יכול ללכת ללמוד במקומות אחרים ולסיים קורס אוטומציה C#, אבל לא תצליח להכנס לתעשייה כי אין לך ניסיון פרקטי. אני פותר לך את הבעיה הזאת בזה שאני עוזר לך לעשות פרוייקט אמיתי בתוך העבודה שלך או מחוץ לעבודה, עם ליווי אישי וצמוד שלי, וכך אתה מקבל את הניסיון שלך בתחום!

הזמן שלך הוא הדבר היקר ביותר בשבילי

ברגע שתצטרף לקורס שלי אתה תגלה שההתייחסות שלי לזמן שלך היא שונה מכל מקום אחר. הזמן זה הדבר הכי יקר שלנו. אני אלמד אותך איך גם אתה יכול להשיג הרבה יותר באותו זמן נתון.

תראה מה אתה הולך ללמוד בחלק הראשון בדרך שלך לאוטומציה עם C#

בחלק הזה אני לוקח אותך לשלב הראשון בתהליך שלך, בשלב הזה אתה הולך ללמוד את הבסיס לבנייה של כל תשתית אוטומציה ב-C# בעזרת Visual Studio.
במידה ואתה לא מכיר את המושגים, או לא יודע מה זה אוטומציה, אני ממליץ לך בחום לראות את הסרטון הזה שמסביר על הכלים שיש היום לאוטומציה כך שתבין בדיוק מה זה אוטומציה.
אבל לפני הכל אתה חייב לדעת לכתוב קוד.
ולא רק לדעת לכתוב קוד אלא לדעת לכתוב קוד ברמה גבוהה, ולכן אני שם דגש חזק על לימוד של C# (סי שארפ), כולל הבנה של השפה, כולל שיפור החשיבה הלוגית שלך וכולל הכנה לראיונות עבודה.

ללא הידע הזה של כתיבת קוד ברמה טובה, כל חומר חדש שתנסה ללמוד רק יכשיל אותך.
אז אם אתה רוצה להצליח להכנס לתחום דבר איתי ואסביר לך למה חשוב שתעשה זאת בשני שלבים ולא תנסה לתפוס הכל במכה אחת, ככה גם יצא לך מחיר טוב יותר מכל מקום אחר, וגם הסיכויים שלך לפרוץ לאוטומציה יעלו במאות אחוזים

איך להפוך למאסטר באוטומציה עם C#
תקרא מה אתה הולך ללמוד בחלק של קורס אוטומציה C# למתקדמים. ​

אחרי שצלחת את החלק הראשון בהצלחה, ואתה כבר יודע קוד ואתה יודע איך לבנות תשתית של טסטים עם עשרות ואפילו מאות טסטים.
אז אתה יכול לעבור לשלב הבא שלך באוטומציה ולשדרג את היכולות שלך.
כאן, אין טעם ללמוד את הכל ותוכל לקבל אצלי בדיוק מה שאתה צריך מתוך רשימת הספריות בהמשך, וזאת על מנת שתוכל להגיע להצלחה כמה שיותר מהר בתחום.

רשימה הספריות והכלים שלומדים בקורס אוטומציה וקורס אוטומציה למתקדמים:

  • Git
  • Jenkins
  • NUnit advanced
  • Parallel execution
  • Dockers
  • Allure – the best report
  • Postman and API
  • API using CSharp
  • ועוד…(פשוט צור איתי קשר ונתאים לך את החבילה הנכונה לך)

רוצה לעשות קורס אוטומציה C#? הצטרף עכשיו ותוך מספר שבועות אתה יכול להקים תשתית אוטומציה עם C# לבד

אם אחד מהדברים הבאים מדבר אליך אז הקורס הזה הוא בדיוק בשבילך:

  • אם אתה עובד בתחום בדיקות התוכנה ואתה רוצה להתקדם לתחום האוטומציה ולעבוד בפועל באוטומציה עם C#.
  • אם אתה עובד ב-QA ואתה רוצה להטמיע אוטומציה עם #C בחברה בה אתה עובד כולל כתיבה של תשתית אוטומציה מקצועית.
  • אם אתה ראש צוות בדיקות תוכנה או מנהל QA ואתה רוצה להישאר עדכני ו-hands on  ולהיות מסוגל להשתלב באוטומציה.
  • אם אתה מחפש עבודה בתחום הבדיקות ואתה לא מוצא עבודה בבדיקות ואתה מבין שאתה חייב אוטומציה על מנת לשפר את הסיכויים שלך להתקבל.
  • אם אתה פשוט רוצה ללמוד אוטומציה עם C שארפ במקום שנותן לך ליווי מלא ואחריות על הידע שלך ולא סתם לזרוק כסף על קורס שאתה לא יודע מה התוצאות.

לא. אין צורך בידע קודם בקוד.
הלימוד בקורס מתחיל מהבסיס/יסודות של שפת התכנות וכל מה שצריך כדי ללמוד צעד אחר צעד את כדי לעשות אוטומציה עם #C.
אני מלמד הכל מ-0, יש לי המון תלמידים שלא ידעו בכלל לכתוב קוד והיום עובדים באוטומציה.

הלימוד אצלנו מתמקד בפיתוח וביצוע בדיקות אוטומטיות בצורה פרקטית.
אז בסוף הקורס אתה תדע איך להקים תשתית אוטומציה מ-0, כך שתוכל להצטרף למקומות שעובדים עם אוטומציה ב-C# או שתוכל להגיע למקומות שאין בהם אוטומציה ולהקים אותה מ-0.
בקורס עצמו אתה תלמד את הכלים המובילים בשוק, ביניהם:

  • עבודה עם סביבת פיתוח של Visual Studio.
  • לימוד שפת C# כולל משתנים, תנאים, לולאות, עבודה עם קלאסים וכל מה שקשור לתכנות מונחה עצמים (Object Oriented), כולל הורשה, קומפוזיציה, פולימורפיזם ועוד…
  • רמת לימוד השפה נעשית ברמה גבוה יותר מכל מכללה אחרת, כולל שאלות מתוך מבחנים, שיפור החשיבה הלוגית שלך ועבודה מעמיקה לשיפור יכולת כתיבת הקוד שלך.
  • תלמד איך לכתוב ב-HTML  ו- CSS.  וכבונוס תלמד ממש איך לבנות אתרים מקצועיים.
  • תלמד איך לכתוב קוד נכון ואיך לבנות תשתית אוטומציה בצורה של Page Object Design
  • תלמד להשתמש בספריות והכלים הבאים לשם בנייה והרצה של האוטומציה שלך:NUnit, Selenium WebDriver, Selenium WebDriver 4.0, Git, GitHub, Allure, Jenkins, Appium, API, Postman, Dockers
  • בסיום הקורס יש פרוייקט עם ליווי צמוד שלי ברמה גבוה יותר מכל מקום לימודים אחר בארץ.

יש לי מגוון רחב של קורסים, ניתן ללמוד קורס אוטומציה אונליין ואז היקף ושעות הלימוד משתנים בהתאם למי שנרשם לקורס, וישנם גם קורסים פרונטליים בלימודי ערב (14 מפגשים מינימום- 17:30-21:30) המתקיימים בתל אביב,  ובימי שישי בלימודי בוקר (12 מפגשים מינימום-08:30-12:45) המתקיימים בפתח תקווה.

בנוסף לקורס אתה מקבל קורס דיגיטלי מלא מתנה בשווי אלפי שקלים אתה מקבל קישור עם הרשאות לקורס דיגיטלי ויש לך גישה לסרטונים ממוקדים לכל נושא, פתרונות עם הסברים לשיעורי הבית, וכך אתה יכול לחזור על החומר מכל מקום ובזמנך החופשי. בנוסף לכך, ליווי צמוד לפרויקט אישי שלך + ליווי מלא למציאת עבודה, הכולל עזרה בכתיבת קורות החיים, עבודה נכונה על לינקדאין וייעוץ לקידום הקריירה שלך.

הקורס כולל תמיכה שוטפת ככה שלא תתקע, אתה יכול בכל שלב לפנות אליי ואני אעזור לך להתגבר על המכשולים שלך ולהמשיך לעבר ההצלחה שלך.

הקורס פתוח ללא הגבלה של זמן, כך שאתה יכול ללמוד בקצב שלך ולחזור על החומר שוב ושוב, עד שאתה יודע אותו בצורה הטובה ביותר.

הקורסים שלנו כוללים שיעורי בית לאחר כל נושא, כך שאתה יכול לעשות את שיעורי הבית ולראות  את הפתרונות. מעבר לזה אתה מוזמן לשלוח את שיעורי הבית שלך לפידבק שלי, כך שאני יכול לכוון אותך ולתקן אותך בשביל שתתקדם בצורה הנכונה והמהירה ביותר.

כן, אפשרי עד 12 תשלומים  ללא ריבית עם כל כרטיס אשראי.

כן, אתה מקבל תעודה מהמכללה שלי גם אם עשית את הקורס בצורה פרונטלית וגם אם עשית את הקורס הדיגיטלי וזאת לאחר שאני רואה שאתה יודע את החומר כמו שצריך.

דילוג לתוכן